Ina Löffler - Photographer - Giessen, Germany

Tam Coc / Vietnam

After Halong Bay we visited the “Dry Halong Bay” as it is called – Region Ninh Binh. We found ourselves heading towards Tam Coc, an ideal starting point for many activities. We had such a great time, especially because we met our nice host family. We discovered the wonderful nature of Vietnam, one place more beautiful than the other, immersed in the quietness and full of happiness.

Nach der Halong Bucht ging es für uns in die sogenannte trockene Halong Bucht - die Region Ninh Binh. Für uns verschlug es uns in das Städtchen Tam Coc, ein toller Ausgangspunkt für viele Aktivitäten. Wir hatten eine tolle Zeit dort, was bestimmt auch an unserer netten Gastfamilie lag, die wir kennen lernen durften. Mit dem Roller erkundeten wir die Umgebung und fanden einen schöneren Platz nach dem Anderen, sind eingetaucht in die Ruhe der Natur und waren voller Glück.



Loading more...